اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال
سرخط خبرها

تداوم وزش باد شدید و بارش‌های رگباری در برخی از مناطق خراسان رضوی (٣ خردادماه ۱۴۰۲) 

  • کد خبر: ۱۶۵۷۸۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
تداوم وزش باد شدید و بارش‌های رگباری در برخی از مناطق خراسان رضوی (٣ خردادماه ۱۴۰۲) 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به وزش باد شدید در مناطق بادخیز استان، گفت: امروز بعدازظهر و اوایل شب برای مناطقی از استان از جمله دامنه‌های بینالود رگبار پراکنده باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

آذر رضایی پور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته خوشاب با ١١ درجه و سرخس با ٣٩ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های سبزواز، بردسکن و رشتخوار با سرعت ۶١ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ١٩ و ٣۵ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣٣ درجه و در سردترین ساعات به ١٨ درجه خواهد رسید. همچنین بیشترین میزان بارش از شهرستان گلمکان با ١٧.۵ میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل هواشناسی امروز بعدازظهر و اوایل شب برای مناطقی از استان از جمله دامنه‌های بینالود رگبار پراکنده باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد. مجددا از روز‌های ابتدایی هفته آینده نیز شرایط برای رگبار‌هایی پراکنده باران و رعد و برق مهیا است. طی این مدت در مناطق بادخیز وزش باد شدید به نسبت شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

گفتنی است؛ تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای نداریم و هوای گرم ماندگار است.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٧۵ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨١ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه ماشین ابزار در شرایط پاک قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->